آخرین پروژه ها
تماس با مشاورین

جهت ارتباط و مشاوره رایگان تماس بگیرید

نشانی دفتر
آکووود در شبکه های اجتماعی
۲۴۲۵۰
پروژه ها
300
پرسنل
355
محصولات
3600
مشتری رضایتمند
آخرین پست های اینستاگرام

آکوچوب

چوب از جمله محصولاتی است که از دیرباز تاکنون نقش ویژه ای در زندگی انسان داشته است و همواره انسان ها در تلاش بوده اند تا از این محصول برای زیباسازی فضای اطراف خود استفاده نمایند. آکوچوب به عنوان یکی از برندهای سرشناس و معتبر در این زمینه تلاش کرده است تا خدمات متنوعی را به کاربران و کسانی که می خواهند با دنیای چوب آشنا شوند، ارائه دهند. آشپزخانه از مهمترین قسمت های هر ساختمان به شمار می رود. برند آکوچوب انواع کابینت های چوبی را با توجه به دکوراسیون آشپزخانه تولید می کند و می تواند فضای آشپزخانه را به طور کامل دگرگون سازد. 

کابینت قلب آشپزخانه است!

زمانی که به آشپزخانه وارد می شوید چه چیزی نظر شما را جلب می کند؟! بی شک، اولین چیزی که در آشپزخانه به چشم می آید کابینت است.  کابینت بر دکوراسیون آشپزخانه اثر می گذارد و جلوه خاصی را به آن می بخشد. تمامی طراحان دکوراسیون بر این عقیده هستند، اگر می خواهید فضای آشپزخانه خود را متحول سازید باید به کابینت توجه ویژه ای داشته باشید. کابینت سمفونی آشپزخانه است و هر چقدر بیشتر بر روی آن سرمایه گذاری کنید سمفونی بهتری را احساس خواهید کرد. برند آکوچوب در ایجاد این سمفونی در کنار شماست و محصولات ویژه اش را در اختیار کاربران قرار می دهد.

محصولات شرکت آکووود 

آکوود محصولات متنوعی را به خریداران ارائه می دهد که به شرح زیر هستند:
•    محصولات منبت 
•    محصولات ممبران

محصولات منبت چیست؟ 

محصولات منبت از جمله محصولات ویژه آکوود هستند که با هدف ایجاد محیطی لوکس، خاص و منحصر به فرد تولید شده اند. در این محصولات نقش و نگارهای متعددی حک می شوند که با توجه به سلیقه مشتری و محیطی که قرار است به کار برده شوند، مشخص می گردند. از این محصولات آکوچوب می توان در بالای کابینت، سینک و یا گاز استفاده کرد. 

محصولات ممبران چیست؟

محصولات ممبران از محصولات دیگر آکووود هستند که طرفداران زیادی دارند. در این محصولات MDF ها با یک لایه پی وی سی پوشش داده می شوند و معمولا در محیط های صنعتی به کار برده می شوند. محصولات ممبران در عین زیبایی مقاومت بالایی در برابر ضربه دارند و همین امر سبب شده است به محصولات ویژه بازار تبدیل شوند.

تولید کننده کابینت ممبران و محصولات چوبی و منبت 

برند آکوچوب یک تولید کننده بزرگ در حیطه کاری خود است و مخاطبان می توانند به راحتی به آن اعتماد کنند و محصولات مورد نظر خود را سفارش دهند. این برند محصولات زیر را تولید می کند:
•    تولید کننده متنوع ترین محصولات منبت (گل و سرستون چوبی)
•    تولید کننده محصولات بدنه و درب کابینت مدرن
•    تولید کننده محصولات کابینت کلاسیک با روکش و رنگ  طبیعی
•    تولید کننده درب های کابینت با روکش PVC

تکنولوژی های روز دنیا 

یکی از مواردی که برند آکوچوب به آن پایبند است استفاده از تکنولوژی های روز دنیا در ساخت محصولات چوبی است. همین امر نقطه تمایز کارهای آکووود با رقبایش به شمار می رود. این برند قبل از آنکه کارهایش را به تولید نهایی برساند با استفاده نرم افزارهای روز دنیا محصولات را در قالب های سه بعدی بازنمایی می کند. در نتیجه، کارفرمایان دید روشنی به محصولات خواهند داشت و این مسئله می تواند به آنها کمک کند تا تصمیمات دقیقی را برای تولید این محصولات بگیرند. 

شعار Acowood

برند  آکوچوب همواره در تلاش بوده است تا بهترین ها را در اختیار مشتریانش قرار دهد. به همین دلیل این برند شعار «ما بهترین ها را برای شما می سازیم» انتخاب کرده است تا رسالت اصلی خود را به مخاطبانش انتقال دهد. این شعار به مخاطبان این حس را منتقل می کند که ما می خواهیم با ساخت بهترین ها  به شما کمک کنیم حس خوشی را تجربه کنید. همچنین، در ادامه برند Acowood به مخااطبانش می گوید به چشمانت اعتماد کند. در واقع، محصولاتی که توسط این برند مشاهده می کنیم همگی در دنیای واقعی هستند و زیبایی خاصی را به محیط اطراف شما هدیه می دهند. 

کاتالوگ محصولات

شاید شما بخواهید محصولات را به صورت یک پکیج مشاهده کنید و سپس برای دریافت خدمات آکوچوب اقدام نمایید. در این شرایط، این برند کاتالوگ محصولات را برای مشتریانش ارسال می کند. همچنین، پی دی اف کاتالوگ این محصولات بر روی وب سایت قرار گرفته است و کاربران می توانند این پی دی اف را دانلود کنند و کاتالوگ محصولات را مشاهده نمایند. 

پروژه های متعدد

سابقه کاری یکی از مهمترین مواردی است که مد نظر همه کاربران قرار دارد. با اینکه برند آکوچوب در سال 1395 کار خود را آغاز کرده است اما در این مدت توانسته است پروژه های بسیار زیادی را اجرا کند. این برند بیش از 24 هزار پروژه را در سراسر کشور اجرا کرده است و در تمامی این پروژه ها رضایت بالای مشتریان را بدست آورده است. در نتیجه، کاربران می توانند با مشاهده پروژه هایی که در سایت قرار داده شده است با نحوه کار برند آکوچوب آشنا شوند.

اخبار و مقالات

برند آکوچوب برندی نیست که تنها بر فروش محصولاتش تمرکز داشته باشد. این برند در تلاش است تا آگاهی مردم را در رابطه با کابینت های آشپزخانه بالا ببرد و به افراد کمک کند تا با نگاه باز برای خرید کابینت آغاز کنند. به همین دلیل، کاربران با ورود به بخش اخبار و مقالات می توانند در مورد این مسائل اطلاعات خود را بالا ببرند. 

برند آکوچوب، فصلی نو در زندگی 

برند آکوچوب در کنار تمامی مشتریانش است که به آنها آشپزخانه ای زیبا را هدیه بدهد. این برند محصولاتی زیبا و با کیفیت بسیار بالا را به مشتریانش هدیه می دهد و به آنها کمک می کند ساعات خوشی را در آشپزخانه سپری کنند.