درب کابینت ممبران
نام پروژه :

درب کابینت ممبران

زمان اجرای پروژه : 1401/04/15
توضیحات :

درب ممبران

درب های ممبران در واقع بخشی از کابینت های ممبران می‌باشند، کابینت های ممبران از اجزای متفاوتی مانند درب ممبران، تاج، پاخور، زیر چراغ ها و ستون ها و درب های شیشه خور و یا درب های ویترین تشکیل شده اند، علاوه بر موارد ذکر شده در بالا، ما در دکور های ممبران از اجزا و تزئینات دیگری همچون گل ها و سرستون ها استفاده می‌کنیم، نگاهی مختصر به نحوه تولید دکور های ممبران و درب های ممبران : در تولید دکور های ممبران ما از ابزار ها و دستگاه های متفاوتی استفاده می‌کنیم، محوریت تمامی فعالیت هایی که در تولید درب های ممبران انجام می‌شود با دستگاه های سی ان سی میباشد، در ابتدا طرح های انتخابی مشتریان توسط طراح های ما طراحی می شوند و در مرحله بعد، به قسمت اجرا با سی ان سی ارسال می شوند و بعد از اجرا و برش طرح درب های در خواستی مشتریان به مرحله سمباده زنی یا (sanding) فرستاده می‌شود و در این بخش تمام سطوح اجزا سی ان سی شده به دقت توسط دستگاه های سمباده زن به صورت اتوماتیک انجام می‌شود و پس از عملیات پاشش چسب در قسمت پایانی عملیات روکش کردن قطعات با دستگاه ممبران صورت می‌گیرد.

انواع درب چوبی در دکوراسیون منزل

درب های ساده مدرن

درب های صاف با هسته‌های توخالی یا پر تولید می‌شوند و سطح آن‌ها یا رنگ می‌شود یا یک روکش چوبی در آن به کار می‌رود. معمولا این نوع درب ها ارزان‌ترین آن‌ها هستند و بسیار مناسب خانه‌های مدرن هستند.

درب های شیشه‌ای

انتخاب‌ها در درب های شیشه‌ای بسیار زیاد است. این درب ها را می‌توان در نقاط کانونی خانه و جاهای خاص، مانند جایی از خانه که در آن به نور بیش‌تری نیاز است، استفاده کرد.

درب های تک پنلی

درب های تک پنلی مناسب خانه‌هایی هستند که وسایل آن دستی ساخته شده.فقط یک یا دو عدد از این درب ها می‌توانند به خانه شما شخصیت دهند. از این درب ها بیش‌تر در سبک‌های تلفیقی و سبک کوچ‌نشینی اسپانیایی استفاده می‌شود.

درب های دو پنلی ساده

تنوع در درب های دو پنلی بسیار زیاد است. این نوع خاص، با یک ضلع قوسی در پنل بالایی در خانه های فرانسوی و سبک تلفیقی زیاد استفاده می شود.

درب های چوبی سه پنلی

از درب های سه پنلی در اکثر سبک‌های معماری استفاده می‌شود.این درب ها به صورت رنگ‌شده و یا با روکش چوبی (معمولا چوب درخت بلوط) تولید می‌شوند.

درب های چهار پنلی

احتمال این‌که در خانه دارای درب هایی با چارچوب‌های قوسی باشید بسیار کم است اما اگر خواستید این درب ها را تعویض کنید، درب های چهار پنلی انتخاب بسیار خوبی برای چنین چارچوب‌هایی هستند.

درب های پنج پنلی

یکی از انواع درب های مورد استفاده درب های پنج پنلی است. این درها در انواع توپر و توخالی تولید می‌شوند.

درب های شش پنلی

یکی از رایج‌ترین درب ها، درب های شش پنلی است. این درب ها در انواع توپر و توخالی (ارزان‌قیمت‌تر) تولید می‌شوند.

درب های خاص و منحصر به فرد

این درب هم‌چنین دارای سطحی چوبی است که به آن جلوه زیبایی داده است. استفاده از چوب در سطح خارجی این درب، قیمت و ظاهر آن را تغییر داده است.

نوشتن یک نظر

با درج نظر در سایت شما حریم خصوصی و شرایط استفاده را خوانده و می‌پذیرید
افزودن نظر
پروژه ها